Khamis, 8 Mac 2012

TUAN TANAH 'KEDAUNG'...

Assalamualaikum....ehhehee...ya Allah lamanyaaaaaa tak jengukkk blog ni...sebab tu la tajuk post aku tuan tanah kedaung..hahahhaa..selalunya org kata tuan tanah kedaung ni tuan tanah kedekut, yelah untuk aku adalah kedekut masa...masa sangat2x mencemburui diriku ini...ohhh....tapi blog  kek aku di http://ovenmerah.blogspot.com/ ...silala singgah ye.. actually nothing much to share.. that is why aku agak malas nak mengupdate blogku ini..hehehe..sampai disini dahulu yee..will update lagi nanti..insyAllah nak update bout myt new niece yg sgttt comell..heehehe daaaa.. :)

2 ulasan:

  1. update la lagi...ada pembaca...

    BalasPadam
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasPadam