Isnin, 4 Oktober 2010

KAWAN & SAHABAT...UMPAMA LANGIT N BUMI PERBEZAANNYAA...

KAWANN-semua pasti tau apa itu kawan dan siapakah kawan2x korang kan??aku ada ramaiii kawannn...ok, for me la, KAWAN semau org boleh jadi my freiend, and tak semua KAWAN BOLEH MENJADI SAHABAT...i have one best friend dr sekolah rendah sampai sekarang that is Suhana Zakaria a.k.a kakak..aku panggil dia kakak..hehe..taktau kenapa tapi hanya aku pgl dia kakak or kak...sedangkan dia seusia dgn aku..bukan tak pnah bergaduh ke, terkecil hati ke..biasala kan, asam garam kehidupan manusia...lagipun manusia pun mcm2x perangai..aku pun manusia biasa, selalu buat kesilapan, tetapi alhamdulillah persahabatan aku dgn kakak masih terpelihara n kami masih baik hingga ke hhari ini...SAHABAT adalah tempat untuk kita berkongsi suka, suka, masalah serta tempat utk minta nasihat...actually, bukan tujuan aku utk buat sesiapa terasa, cuma aku kinda lost one of my sahabat...hmmm...takpela, kalau itu yg terbaik, aku redha...KAWAN, i have a lot...aku tak kisah utk kawan dgn sesiapa pun..but i will not share a few things with frienda la.. :) bagi tujuan keselamatn..sebab ada sesetngah antara kita ni jenis yg dengki n selalu tak puas hati dengan apa yg kita ada...tak baik tau..tambah lagi ada juga yg jenis depan kita baik bukan main, tapi belakangg mengata n menambah cerita..hmmm....mtk dijauhkan dr org2x sebegini...tapi, ini hanya persepi aku sendiri ok..korang pulak mcmana?...mungkin pd korang takde beza antara kawan n sahabat..but for me, perbezaan nya terlalu juah.. renung-renungkan..daaaaaa.... :)

2 ulasan:

  1. hehehe...terharu jap sbb ko mention nama penuh aku.... tp tu la smpi skang aku agak konpius, apsal ko pgl aku 'kak' ek? huhuhu...tp nk clearkan kat sini ek.. ko 9.8.81 n aku 30.8.81... ko lbh 'senior' ok dr aku...hehehe...

    BalasPadam
  2. hehehhehee..fakta tu kak..bukan rekaan semata-mata..kehkehh...eh, yeke taun 81 kak??hahahaaa...eeeii..dah 29tahun tuh....hehee.camne aku boleh pgl ko kak ek?aku pun tak igt laa..hehehe..tapi yg pasti aku dh takleh pgl ko 'nana'..hehehee..ko pun mesti pelik aku pgl ko nana kan?hehehe ;p

    BalasPadam