Selasa, 27 Julai 2010

AKU JADIK TUNANG ORG?PERGHH....


dilahirkan pd 9hb Ogos 1981 di Muar Johor n dibesarkan diBatu Pahat Johor..sekejap betul masa berlalu n umur aku nak masuk 29tahun tak lama lagi..very soon..n alhamdulillah, aku telah berkahwin dengan seseorang yg sangat aku sayangi..first met on 17th September ...he is soft spoken..tu yg buat aku cair tuh..hahaa.. ;p kalau incik suami baca ni, sure kembang..kehkehkehh..i dun mind..he deserves it..tak penah tinggi suara pd aku..n jauh beza nak dicompare dgn aku yg agak rough ni..heheee....but m being myself..kami bertunang pada 10th January 2010. When we decided to engage, aku dh mula kelam kabut..waaa...mana nak terpkir selama ni nak jadi tunangan orang..sebab, rasa cam baru jek abis spm taun lepas..sekali umur dh 28 laa..cehh..mula mencarik kaler apa nak dijadikan theme, mm, nak carik, tukang make up, pelamin..arghhh..semualaaa..tension tau..tapi alhamdulillahh..semuanya berjalan dgn lancar..hehe..thanks tu mama n papa, my aunties & uncles, cousins n frenzz...masa tunang tu, aku menggunakan khidmat READZUL CREATION..memang meletup la..plus diorang mmg sportg..pelamin, baju make up semua dr READZUL CREEATIONS..thanks guyz..n engagement tersebut berlansung di dewan di Hotel Novo Park Batu Pahat..alhamdulillah..evry thgs ok n semua org sgt happy xpecially MAMA & PAPA n also AYAH & IBU..ehheehehe

Bermula la episod hidup sebagai tunang
org..hehehee..syok??heheehe..korang tunang la baru korang tau... ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan