Khamis, 29 Julai 2010

FRUST.... ;(

semalam adalah hari yg amat mengecewakan aku..apa yg aku harapkan tak menjadi kenyataan..jwbnya kena bersaabr...nak mengalir gak la air mata semalam..sedih woo..kenapa???hmmm..actually it was about my kenaikan gaji..supposedly my bozz should give me more than wat she has given laa..she is using my name!!alasan, u have to wait for more panel la zeti..WTF laaa...panel is panel laa..but she should give me what i supposed to get paid la..penat bertegang urat semalam dgn dia n finally, kenaikan sepertimana taun lepas..hmm..bukan tak bersyukur, aku amat bersyukur tapi aku xpect maybe she could give more after what i have done for her la kan..m the only litigtn lwyer in her firm..aku jugakla yg gi court, n aku jugtak la nk prepare documnt..boss??hmmm..bhsa kasar yg aku gunakan ialah, bos mengangkang collect duit..she dont know anythg bout the files., n if i left the firm hmmm,menganga la ya incik bozz...takpe..hopefully aku aku kesabaran aku ni akan terbls...aku nk tggu bonus this year..takde bonus, next year aku akan berhijrah ke firma baru...selamat jln bozz..aku takkan tggu lama kalau ko buat aku mcm ni...hmmm...FRUSTTTTTTTT YG TERAMATTT....

7 ulasan:

  1. sabo jer la zeti...biasala... jgn sedey2! acam hidup skrang?

    BalasPadam
  2. huda, when we r xpectg somethg higher than wt we get mcm nila jdnya..hmm..takpe, insyAllah will get more soon.. ;) skrang ok jek...alhamdulillah dh 2 bln jd isteri org n evrythg goes well..wat bout u?bila nk ada baby? :)

    BalasPadam
  3. sabo yek zeti...dugaan tu..teringat ms kt tempt keje lama...ko kira ok la xdpt naik lbh, mcm aku ni, 3bln xdpt gaji beb...bila dpt, kurang plak..huhuhu penyudahnye aku blah g putrajaya...

    BalasPadam
  4. kak, yupp..mmg dugaan..sebenanya, kurang dlm 2-3rat jek..tapi still money kan..takpela..belum rezki..hehe..tgk, last2x ko jaga anak jek..kekadang kan kak, best jugak kalau duk umh jaga anak,tapi aku sure itu takkan jd kat aku la..coz, now evrythg needs money...kena berusaha laie la jwb nyaa.. ;)

    BalasPadam
  5. so far cam biasa laa...bz ngan kelas smer.. weekdays memang penuh classes..x cukup nafas plak! huhu..

    bb eh?alamak...lom rezeki la beb lps kejadian tuh.. doakan la yek mudah2 cept lekat balik! hoho.. lupe lak...welcome to the club! :):)

    BalasPadam
  6. tak cukup nafas??heheee...sekejap masa berlalu n now evryone dh ada karier masing2x..good2x..hehee..insyAllah ..sama2x la berdoa yek agar kita akan diberi rezki a.k.a baby oleh NYA..hehe.. ;)

    BalasPadam
  7. :):) tu lerrr..mase blaja dulu rase cm xde cita2 pon kan..main jer rse! skg smer dh berjaya ngn hidup masing2..cept nye mase bergerak...fuhhh! tp Alhamdulillah dgn rezeki yang dapat...sronok bile tgk fesbuk kengkawan ngan life diorng, anak2, karier.. dh tua dah rase.. huhu ;):)

    BalasPadam