Selasa, 27 Julai 2010

KEJE a.k.a STRESS ;p


KEJE???arghhhh..dulu beria-ia nak jadik lawyer, ha bila dh jadik lawyer, ngeluh jek..pehal??hmm..aku masih baru dlm dunia practise ni..byk lagi yg perlu aku blaja.tapi aku rasa cam dh lama keje..penat tuh..lari sana sini..dlm firm ni aku sorang je bt litigtn..aku la yg gi ct, aku la yg prepare docs..semua aku.kalau la aku boleh jd flashman,larik sana sini,sure best..hehe..incik boz incik boz..u gonna pay for this mess..heheee...sila naikkan gaji saya lagik..tmbhkan bonus..kehkehkehhh..hahahaa..i wish i can hv my own firm soon..very soon..kna sabar ye zeti..lots more to learn.kalau tak silap aku, tak ramai dh kwn2x yg practise ni..ramai yg masuk gomen or jd lecturer..why?stress..hehe..mmg stress..nasib la aku ni weken wifey, so kalau blk lambt pun takdela sang suami kena tunggu aku..hehe..but, kalau dh ada anak sok, taktau la camne..insyAllah life will be better..hopefully.. ;) sekarang ni court kononnya dh improved la..buat system tulah inilah..akhirnya nyushkan semua org..nak lari sana sini..semua ct bersidang kul 9, camne?boleh photostate tak bdn aku ni jadik seploh, so takyah aku nak larik gi shahalam, klang n etc..huhhhh...actually they need to test the system first la, jgn pakai on jek..yg susah, akak jugakkkkk....hehehee..wat to do??aku yg pilih jln ni, so nak taknak kena proceed gak..u go gurl..chewahhhhhhhh...kekadang rasa cam nak quit, tp nak keje apa ek??ehhee..mls nkgi interview sana sini..so perukla diri sendri dlm opis ini....harap2x la ada hikmah disebalik semua ini..... ;) sekrng pun aku masih di opis..sambil tgk file n sambil update blog..kehkehkehhh...menyelan sambil minum air..jgn tersedak sudahh.. ;p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan