Selasa, 27 Julai 2010

M GETTING MARRIED??hehe..percayalaa.. ;p



hehee..caya atau tidak memang aku dah kawin pun sekarang..OMG, honestly aku mmg tak caya yg aku sebenannya dh pun jd isteri orang ..hehe..told this to my hubby n he said, we married already ok.. ;p yes, m married now..aku telah diijabkabulkan pada 28th May 2010 di surau dekat dgn umah aku dibatu pahat..sepatutnya kami diijabkabulkan di Masjid besa BP tapi, Sultan JOhor telah kuarkan pekeliling mengatakan bahawa rakyat jelata takleh nikah dimasjid besa itu..nasib umah aku dekat dgn surau..hehe..alhamdulillah..tengahari itu, para tetamu dijamu dgn nasi beriyani Md Shah yg terkenal di BP. :) malam selepas nikah tu, ada sedikit majlis berinai n aku n hubby telah memakai baju songket kaler maroon..i likee.memang menjadi impian aku nak pakai songket masa kawin..hehe..oh yaa..utk nikah, naju adalah sdn bhd iaitu kepunyaan aku sendiri, hadiah dr suami tercinta..nikah aku disolek oleh LYA SWEET..cantikk..aku sukaa..perasan cantikkan?heheee...haruss la org puji pnerantin cantikkk..kehkehkehh.. ;p untuk pelamin dirumah n di dewan adalah dibawa khas dr kl.aku menggunakan khidmat SUTERANANSEHELAI..kak dib & crew tenkiu so muchh...harga sanbgat berpatutan..2 persalinan dr SUTERANANSEHELAI iaitu persalinan songket n dress labuh waktu sanding..aku memilih kaler MERAHH okeh..hehehe..sebab??I LIKE RED....aku tak kisah apa org nk kata, aku sukaa..hehehee.. ;p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan