Khamis, 5 Ogos 2010

BULAN MADU DI AWAN BIRUU.....



mlm tadi aku takleh tido..dok pusing kiri pusing kanan , last2x aku teringat camera incik suami dlm drawernya..hehe..aku amik n belek2x..tgk balik gambar2x kami, n video2x yg aku rekod..missing my husbnd so muchh...bila la dia nak dpt transfer ke sini ekk..hmmmm..ehh, tajuk diatas ialah bulan madu..hehe..okeh2x..alhamdulillah dah 2 bulan lebih kami berumahtangga n evrythg goes well.. ;) utk honeymoon sebenanya aku sgt berharap dpt gi bali, but maybe belum rezki kot..so, hubby took me to swiss garden kuantan...perghh..cantikk bilik dia..n harga pun tak la mahal..berbaloi2x..3 hari 2 malam kami disana..wat we get?hmm..sampai2x kami dpt welcome drink, malam pulak kami menikmati romaktik dinner yg disiapkan oleh swiss garden..memang romantikk...all in red u..i likeee..hheeehehe







makanan pun sedap & puas hati la..banyak lak tuh..sampai kitaorg tak larat nak jalan..hehehe..










utk pengetahuan korang, aku & hubby kesayangnku ini
tersangatla pemalasnyaaa.....heheh..wat i mean is , kami ni bukanla jenis outdoor punya org..hehe..asal nampak aktiviti yg berpeluh skit jek, malas nak gi..hahah..buruk perangai..hehe..so, aktiviti kami sepanajng disana, adalah menonton dvd..hehee..bestttt....memang hubby purposely bwk dvd kerana tau kitaorg takkan kemana2x..even kepantai pun malas..hehee..so kami memerap dlm bilik aje..petang ahad aku n hubby kuar ke bandar kuantan..kami jalan2x n havg our minum ptg there..sound a bit boring laa..malam tu kami mkn seafood di..mmm..aku lupa nama tempt tu..heheee..but ok la ...not bad..but aku prefer bagan seafood di port klang.. ;) fevret place..oh lupa, kami jugak dpt sepasang t shirt kaler oren from swiss garden..hehee n satu gamba beserta frame semasa romantic dinner itu.. ;) mm....insyAllah ada rezki kami akan berbulan madu lagi..hehe..
alhamdulillah...thanks incik faizul..love u so muchhhh.. ;)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan