Rabu, 4 Ogos 2010

NIGHTMARE.. ;(


2-3 menjak ni aku mengalami mimpi yg menakutkann...aku mimpi my xbf dtg nk bunuh aku...perghhhhhh...berderau darah aku bila fkir pasal mimpi ni.hati risau n had informed my hubby n mom bout those dreams..mama kata takde papa..so aku abaikan saja ..n aku mtk pada Allah supaya dijauhkan dr sebarang dengki khianat yg sebegitu..hmm..trauma?hmm..ada la skitt..suami aku berpesan bhwa mimpi buruk jgn cerita kat org..bukan niat nk hebahkan, tp i need to share this..maybe some peeps can tell why m havg such nightmare..n mimpi itu bukan sekali but dtg 2-3 kali..berlainan situasi n keadaan tetapi dgn satu intention that is to kill me..hmmm..what can i say?taktau nk rujuk dgn sapa.aku tak pandai nk tafsir mimpi...walaupun dh lepas tp i wont forget..masih teringat n aku masih berjaga2x..mudah-mudahan dijauhkan dr sebarang mala petaka..aminnnn....sesungguhnya apa yg berlaku dahulu adalah pengajaran utk diri aku dan panduan utk diri aku sendiri..sekali dah 'buta' , bila dh 'celik', insyAllah aku janji dgn diri aku tak kan lagi kembali 'membutakan' hati & perasaan aku ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan