Isnin, 9 Ogos 2010

HAPPY BIRTHDAY TO ME ;)




bday kek utk aku ditaja oleh bozz..hehehe.. 29 ke?salah tyu, 19 actually..haha.. ;p

alhamdulillah...dah 29 tahun umur ku akhirnyaa..hehe..dh tua siuttt..hahaaa.. ;p kepadaNya aku memohon supaya dipanjangkan umur, dimurahkan rezki, berjaya dalam bidang yg kuceburi ini , bahagia bersama suami tersayang hingga ke akhir hayat & akan mendapat baby soon.. ;) aminnnn...tahun ni first bday with hubby..kitaorg celebrate kat bagan seafood port klang..perghh, best giler hokehh..hehee..sagt sedap n sgt murah..amat berpatutan..orang jgn ckpla..ramai tak hengatt..alhamdulillah kami dpt table jugak..hehe..thanks incik suami..tak dapek nak celebrate today sebab dia terpaksa balik ke ipoh utk bekerja..hari ni, sempena my bday gak, kami buat potluck kat opis..mcm2x makanan hokehh..perut aku dh mcm 5 bulan preggy..hehehe...semua dh mls buat keje..terbonkang kekenyangan..hahaha..kali ni punya potluck, aku masak rendang ayam & soto, thava bwk tosei & fish cutlet utk brk fst, su bwk ketupat & dadih, ayu mask spaghetti (hehehe..ayu utang kami kek asam manis hokehh), afzal bwk ayam msk merah & bergedil..n mani bwk udang sambal & mutton curry..boz??heheh..seperti biasa bwk bdn utk mkn jek..hehee..but she bought me a cake la..which cik ayu n sela yg pegi tempah di secret recipe..hehehehee..tenkiu2x...sgt best & insyAllah pas raya kita buat lg ekk..hehehehehee

this is monich, anak boz yg bongsu...



ni antara lauk pauk yg kami bawa..hehe..sodappppp.. ;p


mr mani sudah kenyang..membelai perutnya itu..hahahaa.. ;p


aku & sela (su)



inila boz aku...heheh..ssshhhhhh..yg comel itu her son..sgt comel hokehh..



boz tanya wat is ur wishes..hehe..aku ckp, pjg umur, murah rzki, dpt baby & boz bg bonus byk this year..kehkehkehh..ter'glup' sekejap la boz aku..hehe

happy birthday to me, happy birthday to me... ;)



thava & ayu...sokmo peace budak ayu ni..hehe ;p


poyossssss.....afzal & ayu...actually afzal is tryg to ngurat ayu..hehehee.. ;p

hahaha..pesal nampak kurus dlm ni su??hahaha.. ;p



bozz's children, lakisha, rishi & monich..wahhh..tak lama lagik su nak jadik ;ibu; nih.. ;p



Tiada ulasan:

Catat Ulasan