Selasa, 10 Ogos 2010

DILEMA DIPAGI HARI...


hehehhee..korang naktau kenapa aku kata dilema??heheheee..sebab musababnyaa sejak semalam, sebaik saja lepas mandi, aku dh mula duduk depan lemari (almari) aku n termenung jauh sambail berpkir & membelek-belek apakah yg sepatutnya aku pakai hari ni ek??mm..baju apa, nak match dgn tudung pulakk..hehehee..dulu tak kisah aku sauk je apa yg berkenan..sekarang termenung lama..lama tuh...aku rasa dekat stgh jam jugak la buang masa.. hahahaa..gila kan??kalau ada court aku tak kisah sebab memang uniform aku itam putih, so takdela penin sgt ni kalau takde court, memangla best leh pakai kaler2x..ehhehee..tapi tak best nya nk memilihh...hmm..aku rasa dilema ni dtg sejak mula bertudung 9 ogos lalu..hehehe..maybe baru2x kot..pasni sure aku sauk jek..klaka hokeh, selalu aku gelak kat member aku si ej or su sebab diorang suka duk depan cemin dan asyik tiup jek tdg diorang..aku tanya kenapa, diorang kata nak bagi tudung tu 'elok' tak kembung2x..hahahahaa..hari ni, aku pulak ketawakan diri aku sebab aku buat menda yg sama mcm diorang..wakakakkakakakaa.. ;p mari tgk gamba yg aku amik pagi ni..heheheheee.. ;p



huhu..morningg..inside my car, tgh pns engine nkgi keje.. ;p


ni depan pintu opis tgh tggu mani bukak pintu opis.sempt lagikk..hahaa.. ;p









Tiada ulasan:

Catat Ulasan