Selasa, 17 Ogos 2010

FIRST BUKA PUASA WITH HUBBY

SALAMMMMMM.... :) last friday(13th august 2010) was the first time aku buka posa with my husband..kitaorg buka puasa di MILano Pizza, that was the 1st place we met..kehkehkehhh.. ;p konon2x mengimbau kenangan laa..actually, aku tak pnh mkn pizza milano ni sampai la aku kenal dgn suami ku itu..sekarang aku dh tak layan pizza hut okeh..kiraorg prefer dominos pizza or milano..serius sedapp..n harga sgtt2xx berpatutan..kepada kengkawan yg belum cuba sila cuba ek..pizza milano ni ada kat one utama n klcc kalau tak silap aku la..back to the buka posa, from the 1st day posa aku selalu buka sorang2x, n on that day, aku rasa xcited giler nk berbuka dgn my hubby..hehe..takdela mkn sorang2x ..buhsan hokehh..ptg tu kitaorg orderd one spaghetti n one large pizza with xtra cheese...nyum2x..sgt sedapp hokehh..hehehee 2 coffee n one ice lemon tea..kehkehkehh..just nice...takde la rasa kenyang yg teramat..alhamdulillahhh..aku sgt berharap next year aku dpt berpuasa ngan husband aku sepanjang bulan Ramadhan..insyAllah...tak best tau sorang2x..aku sorang2x, dia pun sorang..hmm...dugaaannnnn...this weekend insyallah i'll cook for him..mggu lepas tak sempat..hehe..sabtu berbuka di rumah mertua n ahad, sang suami teringin nak mkn roti nan cheese n ayan tandoori di restoren hakim..so memang tak sempat nk msk2x..mggu ni insyAllahh.. daaa dulu utk setakat ini..sambung kendian okehh.. ;)



jalan2x sementara tunggu waktu berbuka.. ;p



mmmuahhhh...hahahaa.. ;p hahaha..tgk muka husbnd yg kepenatan..



at pizza milano one utama.. :)


nyum2x...sodappp....dah mkn baru aku teringat nak amik gambar..hehee.. ;p




2 ulasan:

  1. jgn kata ko, aku pun dh lapa nih..nak gi mkn sorang 2x kat sana buka ni mcm tak best jek..buhsan tul..

    BalasPadam