Selasa, 24 Ogos 2010

weken bersama teman-teman tigs ;)



antara makanan yg disediakan oleh syikin n hubby..


lama tk menulis ni..hehe..tak sempat nak bukak blog actually..nak citer skit, last saturday aku , hubby n a few of my frens berbuka posa di umah one of my fren (x TIGS ) iaitu syikin salim..kalau mengikut address umah syikin ni dkt kepong, so aku pun call syikin rasanya berjuta kali jugak kot nak cari jalan..hahaha.. ;p sorry syikin..karang sesat barat penin pulak ko nak track kitaorg,..dahla aku berkonvoi dgn si linda..heheheee...finally dekat kul 7 jumpa jugak rumah syikin..tinggi wwoo umah dia..tingkat 12..hehee..lama tak jumpa syikin since i left tigs lagi..tingkatan 3 kot..antara kwn2x lain yg joint ialah fiza ibrahim, linda n her sis ..tim tak dpt nak joint n wan also kalau tak silap aku dia keje..at her house kitaorg dijamu dgn nasi ayam n also udang goreng n curry puff...nyum2x..best2x..heheheee..accordg to syikin. nasi ayam tu husband dia yg buat..wahh..beruntungnya dpt hubby pandai masak..hehee..haa. nanti aku akan citer pasal suamiku yg pandai jugak memasak..hehehee..ok, meh tgk gmbo2x yg di amik di umah syikin.. :) kepada syikin n hubby tq so muchhh..lain kali jemput lagi yek..hehhehhee



tuan umah sedang sibuk prepare food for us..hehe..


awek-aweks cun..hehee..aku, fiza, syikin n linda..hopefully we can gather more frens after this..insyAllah... ;)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan